Monday, December 13, 2010

Cendawan Enoki...

Its Been awhile since aku last update blog ak ni... hhaha... Ntah la, ak pown xtaw npe tetibe ter switch off lak nafsu nk berblogging... Sampai ad mmbr ak sowang nie kte, blog ak nie da tumbuh cendawan enoki... Kurang asam tol... Haha... Tp not bad ape, cendawan enoki sedap kot... haha..
Betol x...??? Spe yg penah rse cendawan enoki tu, die taw la cmne rse n bentuk cendawan enoki ni... Klu xtaw cmne cendawan enoki nie, meh ak preview skit...

Hah, cmni la rupe cendawan enoki. Bentuk die mmg agak plik, tp rse die terbaik kot... Haha... So, for my dear fren yg kte blog page aku nie da sarat dgn cendawan enoki, ak nk gtaw die, ak da cabot da cendawan2 tu... Haha, ko nk skit x cendawan enoki nie "Jaja" haha... Meh dtg amek... Huahaha....


1 comment:

  1. HAHAHAHAHA
    aku tak berapa makan laa natang nih.
    aku telan button mushroom je.bak mai sebakul aku nak tanam depan rumahhh

    ReplyDelete